Amazon Sponsored Produts, is hetzelfde als Google Shopping, maar dan in Amazon. Het zijn simpelweg advertenties die producten vertonen. Als je op een advertentie geklikt word je vanzelfsprekend naar de productpagina geleid. http://opeinstein.nl/wp-content/uploads/2019/12/Online-marketing-conversie.jpg white text-left proces
Targeting is bij elke marketingcampagne belangrijk en speelt hier dus ook een rol. Voor Sponsored Product Ads zijn er twee soorten targeting:
Sponsored products zijn vanzelfsprekend niet gratis. Net zoals Google Shopping werkt Sponsored products op basis van CPC. Zodra je een klik krijgt, betaal je hiervoor een bedrag. In vergelijking met Google is Amazon vaak goedkoper op basis van CPC. http://opeinstein.nl/wp-content/uploads/2020/01/Wat-kost-linkbuilding.jpg white text-right
Wat is de ideale lengte van een artikel? 300, 500, 800, 1000, 1500 woorden of zelfs meer? In de huidige samenleving zou het logisch zijn als we het liefst zo’n kort mogelijk artikel zouden willen lezen. Zo kunnen we meer informatie scannen in een zo kort mogelijke tijd. Het onderzoek van SEMrush bewijst echter het tegenovergestelde. Het onderzoek van SEMrush laat zien dat juist longreads van meer dan 3000 woorden het beste presteren op het gebied van traffic, shares en backlinks. De hypothese is dat mensen meer betrokken zijn bij artikelen die veel informatie bevatten.
Op het gebied van SEO zijn lange artikelen ook interessanter. Hierin kan je namelijk meer relevante informatie kwijt. Hoe meer relevante informatie in een artikel, hoe beter de zoekmachine je artikel zal beoordelen. Het gaat dus niet om een aantal woorden, maar om hoe meer relevante informatie je weergeeft. http://opeinstein.nl/wp-content/uploads/2020/01/Website-laten-maken-Groningen.jpg white text-right
Sponsored Products kunnen voor de volgende doeleinden worden gebruikt:
http://opeinstein.nl/wp-content/uploads/2020/03/Website-feedback.jpg white text-left