OpEinstein.nl: De conversie optimalisatie specialist

Wat heb je aan een website die wel bezoekers trekt, een mooi design heeft, goede content, maar geen bestellingen, offerte aanvragen of contactmomenten binnenkrijgt? Vrij weinig. Hierdoor is een goede conversie optimalisatie specialist onmisbaar. Door OpEinstein.nl conversies te laten optimaliseren verdien je meer geld met je website.

Inzetten van conversie optimalisatie middelen

Bij OpEinstein.nl maken we goed werkende websites. De huisstijl die bij je bedrijf past, wordt doorgevoerd in je website. Echter zorgt een goede website niet voor geld, dit doen conversies. Daarom is het extra belangrijk dat de website optimaal wordt ingericht voor zoveel mogelijk conversies. Hier komen onze marketingspecialisten in bod. Zij analyseren je website door data van je bezoekers. Op basis van data kunnen we je adviseren over hoe jij nog meer uit je website kan halen. http://opeinstein.nl/wp-content/uploads/2018/04/case-marvo.jpg white text-left webdesign

Geef antwoord op vragen van je bezoeker

Het is belangrijk dat de bezoeker antwoord krijgt op zijn eventuele vraag of probleem. Wanneer de bezoeker voelt dat zijn vraag beantwoord wordt of zijn probleem opgelost is zal hij sneller een bestelling bij je plaatsen. Zorg er daarnaast voor dat het voor de bezoeker precies duidelijk wordt wat hij van jullie kan verwachten.

  http://opeinstein.nl/wp-content/uploads/2018/04/mobile.jpg white text-left

Hoe werkt conversie optimalisatie?

Conversie optimalisatie zijn verschillende activiteiten die je kunt doen om de verhouding van bezoekers die een bepaalde actie uitvoert (bijvoorbeeld een product kopen, offerte aanvragen, etc) kunt verbeteren. Hieronder een aantal zaken waar wij op letten bij conversie optimalisatie.

Waarom moet een bezoeker voor jou kiezen?

Wat is de reden dat een bezoeker een bestelling of een offerte moet aanvragen bij jou? Waarom ben jij beter dan de concurrent? Het is belangrijk om dit duidelijk te laten zien op je website. Dit kan je vervolgens ondersteunen met keurmerken, certificaten of andere zaken waaruit dit blijkt. http://opeinstein.nl/wp-content/uploads/2018/04/case-droogers.jpg white text-right

Maak het de bezoeker gemakkelijk een actie uit te voeren

Belangrijk bij het optimaliseren van je conversies is dat je het de bezoeker ook gemakkelijk maakt. Wil je dat je bezoeker bijvoorbeeld een offerte aanvraag doet? Zorg er dan voor dat het ook gemakkelijk is om een offerte aan te vragen. Laat de bezoeker niet teveel scrollen of teveel klikken.

Lees verder over OpEinstein: Online marketing Groningen white text-left