Google Ads is een specialistisch programma, dat voor beginners best lastig in te stellen is, laat staan om het maximale eruit te halen. De Google AdsAPI zit dan ook bomvol vele functionaliteiten, die niet bij een ieder bekend zijn. En waarmee je uiteindelijk het grote verschil met jouw concurrentie kunt maken. Zeg nou zelf, wie wil je er nou niet lagere kosten tegen een hoger rendement? http://opeinstein.nl/wp-content/uploads/2018/04/hero-1.jpg white text-left
Een veel voorkomende vraag in de online adverteerders wereld. Het is meer dan het simpelweg eenmalig even inrichten van wat advertenties en zoekwoorden. Nee, je genereert serieuze data en die data is goud waard. Google Ads geeft namelijk zoveel inzicht in de performance van je campagne dat je met de juiste aanpassingen kosten kunt besparen en zelfs meer aanvragen kunt genereren. Dubbel winst.
‘’Google Ads vraagt niet, maar schreeuwt om dagelijkse onderhoud’’
Sta aandachtig stil bij het aankoopproces van je potentiële klant. In de marketingwereld bekend als de costumer journey. Hoe zoekt hij of zij in Google naar jouw producten en diensten? Wat zijn de koopmotieven. Wat mag je een nieuwe klant jou eigenlijk maximaal kosten? Als je niet scherp voor bril hebt wat jou consument nou eigenlijk echt wil, is het voeren van een succesvolle AdWords campagne (bijna) onmogelijk. http://opeinstein.nl/wp-content/uploads/2018/04/block-2.jpg white text-left
Er komt een stuk meer kijken om de hoek bij het runnen van een succesvolle Google Ads-campagne. OpEinstein bezit de ervaring en kennis om jouw Ads of Google Shopping campagne naar een hoger niveau te tillen. Start vandaag nog het met behalen van meer leads en aanvragen uit online. white