Het wordt steeds belangrijker om content te schrijven voor je bezoeker. Schrijf content voor de bezoeker en niet voor de zoekmachine. Beantwoordt vragen van de bezoeker in je content.
In de nieuwste Google Hummingbird-Update wordt de menselijke factor zwaar gewogen. De bezoekerservaring wordt steeds belangrijker. SEO gaat nu over onderwerpen en mensen, niet meer over keywords en rankings. Google wil met Hummingbird de intentie en context van de zoekopdrachtgever beter gaan beantwoorden. Dit betekent dat de regels voor SEO omgegooid zijn. Schrijf je teksten dus niet meer voor zoekmachines door ze met keywords te doordrenken, schrijf ze voor je lezers!
Lees ook over Google online marketing
De beste content strategie is: blijf je focussen op kwaliteit, wees uniek en schrijf dus vooral vanuit de behoefte van je klant. Je zult dan zeker succesvol gaan worden en meer terugkerende lezers – bezoekers – potentiële klanten krijgen. http://opeinstein.nl/wp-content/uploads/2019/06/Hummingbird-update.jpg white text-left update