Ten minste 40% van het internetverkeer is niet-menselijk (botverkeer). Sommige van deze klikbots zijn ontworpen om PPC-klikfraude te plegen. Klikfraude zal zeker meer dan 20% van het budget van PPC-adverteerders verspillen in 2020. Sommige bots zijn zelfs specifiek ingesteld om op advertenties te klikken. Hierbij wordt er doelbewust geklikt op PPC-advertenties in Google en Bing (en eventuele andere zoekmachines). Met het implementeren van bestrijdingssoftware als Click Cease kun je deze niet-legitieme ‘kliks’ filteren. Dit geeft uw campagnes een boost en stelt u in staat om binnen het budget meer klanten te werven.
http://opeinstein.nl/wp-content/uploads/2019/12/Klikfraude.jpg white text-left klikfraude
white
Gelukkig kun je frauduleuze klik’s in Google Ads op diverse manieren bestrijden. Zo kun je bijvoorbeeld in Google Ads klik’s filteren op:
Het doel is om echte potentiƫle klanten te onderscheiden van fraudeurs en bots die uw budget willen verspillen. http://opeinstein.nl/wp-content/uploads/2019/12/Google-ads-preventie.jpg white text-right
OpEinstein heeft fraudebestrijdingssoftware en sluit ongeldige IP’s en valse klikken uit. Dit is het grootste aandeel van uw besparing. Daarnaast sturen we om de twee maanden, namens u, een rapport naar Google Ads waarin we om een terugbetaling vragen. http://opeinstein.nl/wp-content/uploads/2019/12/LinkedIn-Post-klikfraude-e1577100474158.jpg white text-left