Scoren op Google doe je door relevante content te leveren. Google schotelt het liefst voor elke zoekopdracht een perfect antwoord voor. Een relevant antwoord geef je door in te spelen op de zoekintentie, maar hoe vind je de zoekintentie? http://opeinstein.nl/wp-content/uploads/2019/12/Online-marketing-conversie.jpg white text-left proces
Heb je content geschreven, maar wil je inventariseren of de content een match is met de zoekwoordenanalyse? Of wil je kijken waar meer kansen liggen? OpEinstein.nl helpt je graag met een maken van een intentie analyse. http://opeinstein.nl/wp-content/uploads/2020/01/Wat-kost-linkbuilding.jpg white text-right
Een viertal zoekintenties worden onderscheiden:
http://opeinstein.nl/wp-content/uploads/2020/01/Website-laten-maken-Groningen.jpg white text-right
De basis van elke SEO-strategie is een zoekwoordanalyse. Je hebt waarschijnlijk een lange lijst met zoekwoorden en zoekvolumes. Met deze lijst kun je meteen aan de slag met het achterhalen van zoekintenties.
De meeste zoekintenties zijn vrij snel duidelijk. Maar wat als dat niet zo is? Voer ook altijd zelf de zoekopdracht uit en kijk naar de resultaten. Hoe ziet de Search Engine Result Page (SERP) eruit? Wat zie je in de eerste resultaten? Google ziet dit namelijk als de beste antwoorden op de vraag van de bezoeker. En heb je het idee dat je zelf een beter en relevanter antwoord kunt geven op deze zoekvraag? Schrijf dan een pagina hierover. http://opeinstein.nl/wp-content/uploads/2020/03/Website-feedback.jpg white text-left